Ga naar inhoud


Loader H2.06


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel loader 2.07 en HIC 01.01.06<BR>op mijn humax 5400 staan.<P>Ik zoek loader 2.06 om iets te testen. i.v.m 01.01.06<P>Weet iemand waar ik hem kan vinden? Mag gerust samen met oudere HIC zijn.<P>Mijn System ID is 0016.0600<P>groeten<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hoe die kun je niet veranderen.<BR>Ik had eerst loader 2.06 en soft 01.01.00<BR>daarna zelf loader 2.07 en soft 01.01.04 gezet. daarna soft 01.01.06 gezet.<P>Dus als ik de loader zelf omhoog kan brengen dan kan ik hem ook zelf omlaag brengen.<P>Maar ik had ondertussen geluk. Een collega heeft ook een humax gekocht en ik heb het bij hem getest en de conclusie is dat de loader geen verschil uitmaakte en dat de fout die ik zag bij aston ligt.<P>Verander men de geluidsbron bij bv T+ van ita naar eng dan flikkert het beeld een 10-tal keer. doet men dit bij irdeto dan is dit niet het geval.<BR>heb ik de 01.01.04 erin dan flikkert het beeld niet maar dan krijg 10 sec de melding dat het audiosignaal niet gecodeerd kan worden en daarna werkt alles perfect.<BR>Bij irdeto is niet het geval.<P>groeten.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het audio flikkeren probleem zou aldus Humax opgelost zijn met versie HIC 01.01.07 , maar wacht even want deze versie heeft weer andere problemen.<BR>Hij veranderd de zendernamen die zijn ingesteld. Dus effe wachten op de update..<P>B.W.<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het audio-geknipper *is* opgelost. En het veranderen van taal gaat sneller dan ooit tevoren. Ik denk dat dit een grotere ergernis is dan het veranderen van namen. Zie over andere zaken mijn bericht elders in het forum Humax digital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...