Ga naar inhoud


Foutje van Humax?????


Gast

Aanbevolen berichten


Bedankt voor je reactie maar dit krijg ik dus niet zit dat in de patch???<BR>En er is nog veel meer aan de hand...<BR>Ik krijg op de kopernicus2 cq astra 2 ook heel veel verschillende zenders zoals zeetv music waar zit ie op de hummi?????<BR>en ook de codering ik krijg veel meer open zenders op de echostar dan op de hummi...<BR>Hoe komt dat????<BR>Is dat toch een bug van de hummi????<BR>Wie weet wat??? TeeBee????<BR>Groetjes<BR>Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan dat eens controleren???<BR>Op de Astra 19,2 12722 H SYMB 22000 FEC 5/6<BR>De Hummie scant hem wel maar kan niets leesbaars vinden daarom ook niet te saven..<BR>Op een Echostar zie ik op die frequentie wel zenders zoals de TVBREIZH en de TIEN DAZ ...<BR>Is dat een buggie van de Hummie of is het wat anders???<BR>Graag jullie bevindingen hiero....<BR>Groetjes<BR>Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht overbodig:<P><A HREF="http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html" TARGET=_blank>http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html</A><P>laatste settings, genoemde kanalen in bovenstaande staan erin en werken.<P>met cinedome 1b en 1c had ik ook al problemen met de nokia 9500 en betwijfel of dit een specifiek Humax probleem is.<P>X-zone zendt op 2 frequenties uit, waaronder 1x onder (---).<P>excuses indien bovenstaande niet toevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joost<BR>Dat klopt het kost je inderdaad een hoop tijd....<BR>Maarre waar zit cinedom 1b en 1c eigenlijk op welke frequntie???<BR>en taquilla 16 = 16:9 en die bedoelde ik dus niet...<BR>enne die kanalen niet kunnen vinden is dat dan toch een buggie voor TeeBee ??? (live contact) ????<BR>Kijk de lijst van de astra maar eens na....<BR>En bedankt voor de reacties allemaal... <BR>Groetjes<BR>Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Viewer:<P>Cindeom 1B en 1C kon ik altijd ontvangen op mijn 9500, tenminste als ik (na het laden van nieuwe setttings), een search liet doen op video-PID. Dan 'pakte' de 9500 wel de betreffende Cindedoms. De Humax daarentegen...<P>Grtz,<BR>Wimpie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, ik heb zelf dus ook een Humax. Software in het apparaat is voor hobbyist gewoon heel erg beperkt wanneer je het met dvb2000 vergelijkt.....<P>Voor normaal TV kijkgebruik astra/hotbird is de Humax wel ideaal. <P>Genoemde Cinedoms heb je als nederlander natuurlijk niets aan omdat je toch géén abonnement kunt nemen. Lijkt mij dus wel correct dat je die niet kunt ontvangen laugh.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ruud<P>wanneer er een laugh.gif staat begrijp zelfs ik dat ik onzin uitkraam....<P>Verder is het hele satelliet gebeuren helemaal nog niet genormaliseerd. Vandaar de problemen. Humax blijkt in de praktijk dus heel goed met een standaard te werken. Wanneer een provider daar wat van afwijkt doet de Hummie het wat minder. Dat was de strekking van het serieuze deel....<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Bart<BR>Als dat zo is kan er wel een heleboel kanalen eruit want met jouw stelling van kan toch geen abo nemen klopt dus van geen kanten<BR>Want dan heb je principe wel aan 400 kanelen genoeg.... want meer hoef dus niet volgens jou....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR>PS dat was de vraag van deze topic ook niet<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wimpie<BR>Nou wat dat betreft klopt het wel....<BR>Cinedoms worden bij de Hummie vertaalt als NVOD..... met een heleboel getallen<BR>Waarom is er zoveel verschil met de andere dozen??? (Echostar Nokia ect....)<BR>Iets voor de NNI???? Nederlands Normalisatie Instituut??? maar dan voor de hele wereld??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...