Ga naar inhoud


Geen ondertitels op C+ france en kiosken???


Gast Marky

Aanbevolen berichten

Ik heb al overal naar een antwoord gezocht maar niemand kon me helpen:<BR>Ik heb een Humax 5100 met Pic card en Zicco files.<BR>De ontvangst loopt lekker maar ik krijg geen ondertitels bij C+ FR en de kiosken. Het icoontje voor ondertiteling is echter wel aanwezig in de info balk: ik kan de taal van de ondertiteling kiezen maar er komen nooit ondertitels...<BR>Bij travelchannel lukt het soms maar lopen de ondertitels niet altijd synchroon.<BR>bij de Taquilla's werkt alles perfekt (maar versta ik niets van wat er staat)<P>Wat kan de reden zijn?<BR>Is de ondertiteling bij C+ Fr. extra beveiligd?<BR>Is de pic card niet snel genoeg en lukt het dan wel met een Atmel?<BR>Ligt het aan de Zicco files?<BR>Heeft enkel de Humax hier last van?<BR>Indien iemand de oplossing heeft... GRAAG even laten weten !!! <BR><p>[This message has been edited by Marky (edited 18-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb een franstalig vrouwtje maar haat zelf de frans gedubbelde spraak. Vandaar de interesse...<P>Blijkbaar zijn er nog niet veel over dit probleem gevallen, zelfs de knappe koppen uit de verschillende winkels waren hiervan niet op de hoogte.<P>Welke techneut op dit board kan zich hierover buigen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, de aanduiding dat er ondertitels zijn schijnt gewoon vaak niet juist te zijn. Ik krijg ook vaak de aanduiding gecodeerde zender. Niks gecodeerd. Zal wel iets zijn wat meegestuurd wordt in het signaal en dat klopt dan gewoon niet. Eerlijk gezegd begrijp ik de oorspronkelijke vraag niet zo, want de kiosken zenden toch veel Frans uit en daar zit sowieso geen ondertiteling bij (het is geen teletekst voor slechthorenden o.i.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna alle engelstalige films worden zowel in de originele taal als in de frans gedubbelde versie uitgezonden. (probeer maar even over te schakelen via de taalkeuzetoets)<BR>Dit geldt ook voor de spaanse taquilla's, alleen werken de ondertitels daar wel perfekt.<P>Zucht, ik vrees dat ik het nooit zal te weten komen...<BR>Maar!!! Ik blijf hopen !!!!<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pinhead,<P>Eindelijk een goede raad!<BR>Ik heb echter geen teletext op mijn TV.<P>Werkt het werkelijk via teletekst ???<BR>Zowel op CANAL+ als op de KIOSKEN ?<BR>(Had reeds gelezen dat C+ sommige programma's in teletekst ondertitelde maar ik vraag me af of de ondertiteling via de teletekst van je TV ook op de kiosken werkt)<P>Als dat de oplossing is dan koop ik me direkt een TV met teletekst!!!<P>Laat even weten aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...