Gerard20 Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Ik wil graag str..m en PW op een kaartje aan het werken krijgen in een gepatchte 5400. Ben bijna zeker dat ik de codes goed heb, maar krijg stream niet aan het lopen. Weet iemand of dit wel mogelijk is?
Gast Geplaatst: 21 december 2000 Geplaatst: 21 december 2000 Maak eens een apart kaartje met stream en hellas /nova en je hebt beeld .<BR>Veel suc6s
Gerard20 Geplaatst: 21 december 2000 Auteur Geplaatst: 21 december 2000 Bedankt voor de reactie<P>Met eepromedit 2.8 kan je per provider de coco veranderen. Is het hierdoor niet mogelijk om alles op een kaartje te krijgen.<BR>Sorry, maar ik ben erg lui en heb daarom geen zin om steeds de kaartjes te wisselen.<P>
Gerard20 Geplaatst: 21 december 2000 Auteur Geplaatst: 21 december 2000 Bedankt voor de reactie<P>Met eepromedit 2.8 kan je per provider de coco veranderen. Is het hierdoor niet mogelijk om alles op een kaartje te krijgen.<BR>Sorry, maar ik ben erg lui en heb daarom geen zin om steeds de kaartjes te wisselen.<P>
Aanbevolen berichten