Funfreak Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Ik heb een Topfield 4000pvr met een Magic CI module. Mijn nieuwe Can.Digitaal Seca2 kaart krijgt de updates niet door via de Penta 1.05 die er nu in zit. Met Penta 1.09 heeft de Topfield problemen, gaat blokken na 2-3 maanden. Welke software is stabiel en zorgt dat de updates (en activering) van een org. Seca2 kaart wél goed gaat?
Gast Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Gebruik je hem alleen maar voor je originele Canal+ kaart? Of wil je ook de experimentele kaarten toepassen op zijn tijd? Anders zou ik zeggen laat hem even omproggen naar een Ucas 3.0 module weet ik zeker dat je kaart stabiel draait en de betreffende updates netjes ontvangt....
Funfreak Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Geplaatst: 6 december 2004 Daar zat ik aan te denken. Maar is er geen andere Penta of Tetra die wél goed met een originele kaart overweg kan? Per 1 maart moeten we er allemaal aan geloven immers....
Gast Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Ik gebruik MR 1.133 ivm spaanse seca2 kaart. werkt perfect, echter de laatste versie 1.140 is beter omdat hierin ok de cabo, posat, tps en multivision werkt.
Gast Geplaatst: 7 december 2004 Geplaatst: 7 december 2004 magic module en topfield ik heb eens een originele MM versie 1.01 geruild tegen een versie 1.02 omdat de 1.01 in een topfield zou werken en de 1.02 in de nokia 9600 en anders om zouden ze problemen geven krijn
GNcontrol Geplaatst: 7 december 2004 Geplaatst: 7 december 2004 Ik gebruik zelf de Penta 1.20 Hiermee kan je een nieuwe kaart zelfs initialiseren en de update's komen goed door. GNcontrol
Funfreak Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Geplaatst: 7 december 2004 En gebruik je Penta 1.20 in een Topfield 4000pvr? De Topfield kan namelijk niet goed overweg met Penta 1.09 (blokken na 2-3 maanden).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen