Ga naar inhoud


Humax 5400 stabmotor!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ben vandaag op mijn gemak even met een diseqc stabmotor aan het spelen geweest.<BR>Heb nog maar een paar posities maar klopt het dat het systeem er nogal wat door vertraagd of ligt dat ergens anders aan.??<BR>Verder lijkt het wel aardig te werken.<P><BR>Groeten Toon

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat klopt Toon...<BR>Ik heb ook een stab motor en als ie niet op de astra staat als je hem uit doet dan duurt het nog langer...<BR>Kun jij eens kijken wat de maximale rotatie is???<BR>Hij gaat bij mij niet verder dan 50 oost tot 50 west...<BR>maar zou volgens de opschrift van de motor toch 60 oost tot 60 west moeten gaan...<BR>Groeten<BR>Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Zodra de feestdagen weer achter de rug zijn zal ik dat draaibereik eens bekijken.<BR>Als ik meer tijd heb zal ik ook eens meer posities instellen.<BR>Heb tot nu toe alles maar even vlug vlug bekeken.<BR>Maar dat van het vertragen van de humbox vond ik echter zo duidelijk merkbaar dat ik dat even wou weten hoe dat bij anderen was.<BR>Bedankt en ik kjom er zeker op terug.<P>Groeten Toon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren rotorgebruikers,<P>Ik liep ook tegen de 50-50 limiet. Na de manual 26 keer gelezen te hebben blijkt dat de motor H/W 60-60 aankan, maar dat je S/W matig een limiet kan zetten, b.v. om te voorkomen daj de schotel ergends tegenopdraait. Deze S/W limiet staat default op 50-50. Hij zit in de motor zelf en kan niet met de Humax gezet worden (voor zover ik weet), wel met een losse Stab bedieningskastje.<P>Groet,<P>Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig zo'n kastje maar werkt niet<BR>de limiets zitten toch op 50 - 50 blijkbaar<BR>en kun je niet wijzigen met zo'n stab kastje..<BR>Heb ik destijds aangeschaft omdat 16 posities te weinig is...<BR>Groeten<BR>Ruud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...