gerrit B Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Sinds een week of 2 geeft mijn internet explorer regelmatig een foutmelding. Er verschijnt dan dat er een fout is ontstaan en dat Explorer afgesloten moet worden. Klik ik aan dat er een fouten rapport verstuurd moet worden dan verstuurd hij deze niet en klik ik sluiten aan dan wordt de explorer afgesloten maar kan ik hem ook zo weer openen. Zet ik met de muis de foutmelding gewoon weg in een hoek dan kan ik wel gewoon verder internetten en lijkt er niets aan de hand te zijn. Ik heb de meest up-to date mcaffee virsuscanner en alle in en uitgaande mail wordt onderzocht. Wat zou deze fout kunnen veroorzaken? suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 het scherm wat je krijgt "er is een fout, blablabla, wilt u verzenden, blablabla" daar kan je ook een technische omschrijving van de foutmelding aanklikken. kan je die lap tekst eens kopiëren en hierheen plakken ? merDe deze ruimte is te huur
gerrit B Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Geplaatst: 6 december 2004 Ga ik doen. Alleen de hele avond al bezig geweest en niet 1 foutmelding. Maar als hij komt lees je het hier direct. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Geplaatst: 23 december 2004 Vanavond was het weer raak diverse keren een fout in de explorer hieronder de melding die ik kreeg AppNames:iexplore.exe AppVer:6.0.2900.2190 ModeName: wininet.dll Modver:6.0.2900.2518 offset 0000c169 het zegt mij geheel niets, maar het lijkt op software versies die ik op mijn PC heb staan. Ik heb ook geprobeert de tecnische omschrijving te kopieren, maar dat lukte niet ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Ðeninux Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Hier heb je je file zit in de bijlage plaats hem in je windows/system32 en alles werkt weer als het goed is. Wel ff uitpakken voor je hem erinzet DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Ome Merde Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 en als dat niet helpt zou je ook hier kunnen klikken merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen