Ga naar inhoud


Eurosport NL op zwart?


Gast

Aanbevolen berichten


Grappig, in Spanje stellen ze de zelfde vraag. Daar is de oplossing net andersom, de keys van Canal Digitaal ook inladen. Met alleen de keys van CSD Spanje blijft Eurosport ook zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by bcn:<BR><B>Grappig, in Spanje stellen ze de zelfde vraag. Daar is de oplossing net andersom, de keys van Canal Digitaal ook inladen. Met alleen de keys van CSD Spanje blijft Eurosport ook zwart.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Verbaast mij niet. Als je een originele C+ kaart hebt, heb je toch ook niet "gratis" Spanje er bij. Het is mogelijk om wel Eurosport maar niet de rest van CSE te ontvangen. Vraag me niet welke key dat moet zijn, ik heb het bij toeval wel een gehad (en vervolgens snel verwijderd, ik had liever alle kanalen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, hoort eigenlijk niet meer in deze post thuis maar december keys werken weer. Las ergens dat C+ problemen heeft met januari aanpassingen (ook voor leden). Who cares ?<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...