Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 wie kan mij helpen aan een lijst met CA codes van de Humax 5400??<P>Alvast bedankt,<P><BR>Bbrrrr Iceman
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Uhmmmmmmmmmmmm wat zijn ca codes???<BR>en wat kun je ermee????<BR>Groeten<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 8 januari 2001 Geplaatst: 8 januari 2001 zou ik ook wel willen weten, ik een fout melding irdeto ca 16 ?!<P>groet ray,
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Hallo Ruud en Ray en andere gebruikers van dit board.<P>Ik was even lekker op vakantie. Toch bedankt voor jullie reactie.<P>Het volgende doet zich voor.<BR>Ik heb mijn Humax naar die Nl All cam versie.<BR>Geen problemen gezien. Echter ik kan alleen maar C**** D***** kijken en ik wil P***** W****. Ja ik het 0 en C geprobeerd.<BR>0 werkt maar C geeft foutmeldng op interne cam.<P>Daarom zoek ik die lijst of een oplossing om hier vanaf te komen.<P>O,ja er zit ook nog een Aston cam in.<P>Alvast bedankt.<P>Bbrrr Iceman
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 Oeps dat ging niet helemaal goed.<P>Sorry sysop.<P><BR>Opgelost <p>[This message has been edited by supermod (edited 16-01-2001).]
Aanbevolen berichten