Ga naar inhoud

CI irdeto cam in 5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag een CI irdeto cam bij in mijn 5400 willen gebruiken voor mijn PW abbo, zo dat ik niet steeds kaartjes moet wisselen in de interne cam.<BR>Alleen als ik er een CI 4.6SE cam in doe met kaart dan gebruikt de 5400 niet altijd deze Cam ? soms na reboot wel beeld channel wissel geen beeld meer. lijkt wel of die dan steeds maar weer blijft zoeken naar een kaart in de interne cam <P>Kan dit nou niet of is er een oplossing voor ?

Geplaatst:

Hallo Passie,<P>misschien is dit de oplossing:<BR>* Gebruik je PW-kaart in de embedded Irdeto (software moet wel gepatcht zijn).<BR>* Gebruik voor in de Irdeto CI 'n SMD- of Goldwafer met b.v. de Beamerfiles, editeer eerst effe de bin-file m.b.t. de keys voor Premiere (alles op FF zetten), zodat je geen doublures hebt op de twee kaarten.<BR>P.S. Voor het geval je ook nog 'n Aston CI hebt draaien evt. met 'n waferkaart, dan ook Canal+ NL en D+ op de kaart voor in de Irdeto CI op FF zetten.<BR>Mijn ervaring is dat je bij gebruik van meerdere kaarten tegelijk in de Humax ervoor moet zorgen dat elke provider maar één keer voorkomt op de kaarten.<BR>Bij mij draaien alle drie de kaarten op deze manier 100%.<P>vr.gr. charel<BR><p>[This message has been edited by Charel (edited 09-01-2001).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.