Ga naar inhoud


CI irdeto cam in 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een CI irdeto cam bij in mijn 5400 willen gebruiken voor mijn PW abbo, zo dat ik niet steeds kaartjes moet wisselen in de interne cam.<BR>Alleen als ik er een CI 4.6SE cam in doe met kaart dan gebruikt de 5400 niet altijd deze Cam ? soms na reboot wel beeld channel wissel geen beeld meer. lijkt wel of die dan steeds maar weer blijft zoeken naar een kaart in de interne cam <P>Kan dit nou niet of is er een oplossing voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Passie,<P>misschien is dit de oplossing:<BR>* Gebruik je PW-kaart in de embedded Irdeto (software moet wel gepatcht zijn).<BR>* Gebruik voor in de Irdeto CI 'n SMD- of Goldwafer met b.v. de Beamerfiles, editeer eerst effe de bin-file m.b.t. de keys voor Premiere (alles op FF zetten), zodat je geen doublures hebt op de twee kaarten.<BR>P.S. Voor het geval je ook nog 'n Aston CI hebt draaien evt. met 'n waferkaart, dan ook Canal+ NL en D+ op de kaart voor in de Irdeto CI op FF zetten.<BR>Mijn ervaring is dat je bij gebruik van meerdere kaarten tegelijk in de Humax ervoor moet zorgen dat elke provider maar één keer voorkomt op de kaarten.<BR>Bij mij draaien alle drie de kaarten op deze manier 100%.<P>vr.gr. charel<BR><p>[This message has been edited by Charel (edited 09-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...