Gast Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 Ik heb mr 1130 op mijn matrix reloaded gezet. Op mijn Hauppauge dec 3000-s krijg ik nu alle nederlandse zenders. Alleen ned3 is erg schokkerig. Is daar wat aan te doen? Graag advies. Meindert Deze account is na 2 x waarschuwen verwijderd. 1 x vragen naar keys. 1 x Dezelfde vraag in drie verschillende forums posten.
planetbitworld Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 Ik heb hier het zelfde probleem met mijn hauppage dec 3000 en mijn aston wamba 311. Zover als ik weet is daar nog geen oplossing voor. Bij mij doet hij dit op ned3 en bvn. hopelijk komt er nog een update uit van zowel aston als hauppauge. al is dit voor de hauppage niet te verwachten, de support op dit apparaat is slecht en er is al in tijden geen firmware upgrade meer voor geweest. en word ook niet meer geproduceerd door hauppage. het enigste wat nog wel eens uitkomt is driver updates. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Aanbevolen berichten