Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

wat is geen groot voordeel? de 07 versie schakelt een stuk sneller van taal om en ook het blijven hangen van de aston 1.03 is weer iets verbeterd, bij mij althans komt het bijna niet meer voor. dus wat de aston betreft is de soft weer een stuk verbeterd.<P>gijs

Link naar reactie
Delen op andere sites


TeeBee,<P>Hoop dat je uitgerust ben van je vakantie!!<P>Na het uitkomen van de patch heb je waarschijnlijk niet stil gezeten met de ontwikkeling van de software voor de humax5400. Buiten het geschikt maken van de officiele updates van Humax zal je waarschijnlijk ook aan een upgrade van de software gewerkt hebben.<P>Kan je hier eventueel melden wat er voor plannen zijn voor de toekomstige versies of is dit allemaal nog "top secret"!<P>Ik denk dat ik, en menig Humax5400 bezitter, het op prijs zal stellen als hierover wat meer informatie naar buiten komt.<P>Satbee<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jajaja inderdaad er gaan nog dingen veranderen !!!.<BR>Een klein tipje van de sluier mischien??.<BR>Er zal binnekort ook een versie komen waarmee men het beeld zal kunnen bevriezen zoals een foto je weet wel met de mediamaster<BR>kan je dat ook en nog veel meer .<BR>Ssssssssssstttttttt.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...