Ga naar inhoud


Humax 5400 scart vraagje


Gast

Aanbevolen berichten

I.v.m. de mogelijke aanschaf van een 5400 een vraagje over iets wat ik niet in de handleiding kan vinden.<P>Kan ik een video recorder via een scart kabel op een scart ingang van de 5400 aansluiten (als die al bestaat) zodanig dat het beeld van de video recorder op de RF output van de 5400 beschikbaar is?<P>Staat dit signaal dan ook op de scart output van 5400?<P>De RF output van m'n video heeft het n.l. begeven en ik wil toch ook en de rest van<BR>m'n huis het een en ander kunnen bekijken.<P>Groeten,<P>MrMac

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkt wel !!!<P>Heb het vanavond even geprobeerd.. Als ik op de VCR scart een videorecorder hang (philips), en ik zet de videorecorder uit standby, dan krijg ik automatisch via de humax het beeld van de video te zien (via scart EN coax !)...Het humax beeld krijg ik weer tevoorschijn met de TV/VCR monitor knop op de videorecorder..Werkt prachtig !!! Een op de videorecorder aangesloten camera kan ik dus ook via EXT2 en de VCR monitor van de video op de humax tevoorschijn halen ! Beetje lastig verhaal...Merja...Werkt iniedergeval prima..<BR>Knutselsucces,<P>humaqxsmurf :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...