Ga naar inhoud


Aston V1.04 , Humax en Goldwafer


Gast

Aanbevolen berichten

Juist een nieuwe Seca Aston V1.04 gekocht !<BR>Beste vrienden, heeft er iemand de files voor de Jan/Feb voor een goldwafer.<BR>Verschillende files met Secanix schijnen niet te werken bij mij en deze combinaties.<BR>Iets typisch voor Humax ? Andere ontvangers gaat dit wel ?<BR>Graag info over download of email <BR>Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfde probleem heb ik ook. De devoy files die op dit moment rechts onder aan de pagina staan (10/01) werkten opeens wel terwijl eerdere files daarvandaan niet werkten.<P>vreemd probleem maar het schijnt te komen doordat de files niet elke keer hetzelfde zijn of zoiets.<P>Wat bij mij in ieder geval zo is is dat files die ik niet met secanix kan lezen het wel doen en files die ik dus wel met secanix kan lezen het niet doen.<P>succes en laat aub even weten als je er uit bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles in orde !<BR>Geen enkel probleem, heb iets gelezen op het board over static, UHF Antenne kabel eruit genomen , etc....<BR>Dezelfde nacht nog om 03.00 uur had ik beeld met files die ik 12 uur ervoor had geprogrammeerd en totaal niet werkten.<BR>De Aston werd wel perfect herkend.<BR>Zeer strange, als electronicus snap ik er geen fluit meer van.<BR>Alles werkt dus prima met Startpakket SECA, zoals op download is te vinden<BR>Succes boys<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok M ,blind zijn overkomt ons altijd wel eens.<BR>Is geen probleem, als je maar gelukkig bent !<BR>Effe een filosofische noot !<BR>Succes met de hobby en tot horens, veel kijkplezier ! Jemp<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...