Gast Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Met welk programma kan ik het beste spellen branden. Mijn films doe ik met nero6, als dit met nero kan, zijn het dan videofile's of datafile's? mvg Sylvia
Puch Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Het hangt er vanaf welke bestanden je hebt. cue en bin file kan je branden met nero start nero express, die voor 'schijfimage of opgeslagen project' Ga naar de map waar je bestanden staan en in de keuzelijst 'bestandstypen' kies je voor 'image bestanden' (voorlaatste in de lijst). Selecteer het cue bestand en klik op openen. Klik dan op volgende en het de cd wordt gebrand. Succes. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Dus het zelfde als met films. Bedankt voor je antwoord. mvg Sylvia
slider Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 voor het branden,gebruik ik alcohol 120% werkt perfect, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Het is al met nero gelukt, ik selecteerde de bin bestanden in plaats van de cue bestanden, dus nu gaat het wel goed. mvg Sylvia
Puch Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Citaat: voor het branden,gebruik ik alcohol 120% werkt perfect, Dat werkt idd ook perfect, het is maar wat je gewoon bent om te gebruiken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
slider Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 inderdaad puch,dat ben ik met je eens,kwestie van gewoonte, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen