Ga naar inhoud

Aston 1.04 en Kiosque

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

naast de mm9200 gebruik ik sinds enige tijd met veel plezier de Humi 5400. versie 1.03 van de aston module werd indertijd bijgelverd. Echter zoals bij de meesten bekend was er van sport (voetbal en/of Formule 1) op de franse zenders geen sprake.<P>Welnu, met de 1.04 module loopt mijn Humi niet meer vast als er sport op de fransen is, echter flikkert het beeld zoals ik dat nog ken van de 1.03 module bij het wisselen van bv engels naar frans.<P>weet iemand een oplossing, of gaat het hier alleen maar om het verschuiven van problemen.<P>------------------<BR>groet,<P>Jan Ty

Geplaatst:

Met de laatste versie van de humax software (07P) gaat het wel beter. Het beeld moet even gereset maar je kunt nu bij alle kanalen de verschillende talen kiezen.<BR>Ik heb wel een 1.03 cam.<BR>Je kunt de 07P versie ere ens opzetten, helpt het niet dan ga je gewoon naar de 06 versie van de humax software terug

Geplaatst:

Great T,<P>het wisselen van talen ging al wel bij alle kanalen met de 1.03, echter duurde e.e.a. zo,n 10a 15 seconden. Met de 1.04 gaat het binnen een seconde, dus dat probleem is inmiddels meer dan behoorlijk opgelost.<BR>Mijn probleem zat en zit,m nog steeds in de kiosque kanalen. Met de 1.03 module liep de zaak gewoon vast zodra er op een van de franse kanalen sport werd uitgezonden. Met de 1.04 module loopt de zaak net niet vast, echter krijg ik een flikkerend beeld te zien zoals dat voorheen voorkwam bij het wisselen van talen. <BR>Om over te gaan van 06p naar 07p wacht ik liever nog effe totdat Humi de bugs er uit heeft gehaald.<P><BR><P>------------------<BR>groet,<P>Jan Ty

Geplaatst:

Great T,<P>het wisselen van talen ging al wel bij alle kanalen met de 1.03, echter duurde e.e.a. zo,n 10a 15 seconden. Met de 1.04 gaat het binnen een seconde, dus dat probleem is inmiddels meer dan behoorlijk opgelost.<BR>Mijn probleem zat en zit,m nog steeds in de kiosque kanalen. Met de 1.03 module liep de zaak gewoon vast zodra er op een van de franse kanalen sport werd uitgezonden. Met de 1.04 module loopt de zaak net niet vast, echter krijg ik een flikkerend beeld te zien zoals dat voorheen voorkwam bij het wisselen van talen. <BR>Om over te gaan van 06p naar 07p wacht ik liever nog effe totdat Humi de bugs er uit heeft gehaald.<P><BR><P>------------------<BR>groet,<P>Jan Ty

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.