Willem Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Als ik mijn computer opstart krijg ik een menu en kan dan kiezen uit 3 opties windows 98,windows xp,windows xp instalatie opstarten, hoe krijg ik dat menu eruit en start hij gewoon xp op. Mvg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 - windows-toets/pauze toets indrukken - tabblad geavanceerd - knop instellingen bij opstart- en herstelinstellingen - vinkje weghalen bij lijst met besturingssystemen (30 sec.) weergeven - toepassen en ok - pils merDe deze ruimte is te huur
Willem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Geplaatst: 9 december 2004 Na dat veranderd te hebben krijg ik de volgende fout: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of nie kan worden gevonden: WINDOWS-HOOFDMAP\SYSTEM32.HAL.DLL ps: ik heb gelukkig nog een 2e computer waarme ik nog op het internet kan. Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 hmm .... klik hier merDe deze ruimte is te huur
Willem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Geplaatst: 9 december 2004 Windows xp repareren lukt niet. Als ik windows opnieuw wil installeren ben ik dan de map mijn documenten en mijn favorieten dan ook kwijt Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 als je formateerd wel .... merDe deze ruimte is te huur
Willem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Geplaatst: 9 december 2004 ik heb gelukkig nog een bootdisk voor xp gevonden en nu werkt alles weer alleen niet zonder bootdisk, boot ini ik kom daar niet uit. vg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Gast Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Post je boot.ini bestand ééns ! U kan het vinden als volgt: Start-Uitvoeren-->typ nu: [color:"red"]C:\boot.ini [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen