Rocketscientist Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Enige tijd geleden een hot topic "ClearTv". Ik keek weer eens en klom in de pen. Citaat: Hallo, Gisteravond keek ik weer eens uit pure belangstelling naar uw kanaal en helaas moet ik toegeven erg vrolijk werd ik niet. Een onduidelijke rallye kampioenschap uit 1995 in het Duits??? en een tweetal reclames waarvan de audio dermate gestoord was dat je amper kon begrijpen van wat er eigenlijk verkocht werd. Kunnen wij binnenkort iets anders verwachten? De reaktie : Citaat: Aangezien wij in heel Europa uitzenden hebben we ook programma's in andere talen. Een van de dingen die ons juist onderscheid van de andere zenders is dat onze programma's afkomstig zijn uit de hele wereld, hierdoor is het mogelijk dat onze programma's Nederlands, maar ook Engels, Duits, Frans, Spaans of bv. Chinees gesproken zijn, momenteel zijn wij bezig om de films en programma's te voorzien van Nederlandse ondertiteling. Wat betreft de audio, ons signaal wordt momenteel getest, hierdoor kan er sprake zijn van een storing in de audio. Binnenkort kunt u alle informatie over o.a. de programmering terugvinden op onze website. Bedankt voor de interesse in ons kanaal. Vriendelijke groet, Clear TV Ik wacht gespannen af. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen