Ga naar inhoud


Brandende vraag: c+0 op 1 kaart?


Gast 1664

Aanbevolen berichten

Ik kom er niet niet uit en op het net zijn strijdige berichten te lezen.<BR>De hamvraag: is het nu wel of niet mogelijk om met de 5400 middels de embedded Irdeto cam met 1 kaart(gold, 16f84)zowel c-kaart als 0-kaart te emuleren zodat bv PW en N*va met dezelfde kaart te decoderen is?<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij gaat dat alleen met de atmel<BR>kaart ...maar ook hier mee moet je overschakelen naar een c of 0 kaart door de ontvanger opnieuw op te starten of de kaart een keer er in en uit te halen<p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 14-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt dus 2 pic kaarten of 1 atmel, maar het werkt perfect, vergeet niet dat de soft v/d ontvanger ook gepatched moet worden.<P>bob<P>------------------<BR><UL TYPE=SQUARE>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix</UL>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een identiek probleeem.<P>Ik ben al dagen bezig met Nov/Hell en heb allerlei files geprobeeerd. Bij toeval kwam ik erachter dat het card-type (0 of C card bepalend is). PW werkt niet met een O-card en Nov/Hel niet met een C-card ?????<P>Dus tot nu toe 2 GWC's...heel erg handig is dat. (HW : Humax5400 IRCI, MP2001 SW:2Prog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...