Gast Geplaatst: 9 december 2004 Geplaatst: 9 december 2004 Domme vraag mischien,maar ik zit mij af te vragen of er een verschil is in beeldkwaliteit, wanneer ik een decoder met de televisie verbind met een normale scart of met een svhsscart?
grunnsat Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Wat is een svhsscart? Bedoel je misschien een kwalitatief hoogwaardige scart kabel ?
Gast Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Via scart zijn er meerdere mogelijkheden. Een 9-pins aangesloten scartkabel geeft composiet, de laagste kwaliteit. Een 21-pins aangesloten kabel geeft, mits op scartaansluitingen die s-video doorgeven, een hogere kwaliteit. En als je die 21-pins aangesloten scartkabel in de scartaansluitingen steekt die RGB doorgeven, bereik je de hoogste kwaliteit.
Gast Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Misschien wordt er wel: S-video bedoeld. SVHS is een recording systeem.
Gast Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Inderdaad. SVHS is de kreet die ooit dacht ik door JVC bedacht is. Naast het al bekende VHS hebben ze toen meer beeldlijnen op een tape kunnen proppen, en noemden dat Super VHS.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen