Ga naar inhoud


Premiere kaart voor Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Kan mij iemand helpen hoe ik een (irdeto)hex file met bv 8 paketten zo kan editten dat ik er premiere world, atv en cinedom mee kan kijken in mijn Humax 5400, voor de rest van de pakketten gebruik ik een seca kaart.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Airwolf,<P>Je haalt mij de woorden uit de mond!!<BR>Ik zit ook al een tijdje te prutsen en het lukt mij maar niet met Atmel als ook met Pic.<BR>Config: Hum 5k4 Hic 10106pNL en Seca 1.05<P>Wie helpt????<P>M.v.g.<P>SatChef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jongens,<P>jullie moeten de files van "PIT" (d.d. 18-11-00) hebben uit de Download/Irdeto sectie van dit board !<BR>Draait 100% in de Humax met gepatchte software op 'n SMD- of Goldkaart.<P>gr. charel.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar maar,<P>Ik geloof ik lees niet goed?<BR>Airwolf heeft hem aan het draaien, volgens mij gebruik ik de verkeerde "loader.hex" of zo.<BR>Pic-kraart krijg ik wel geprogramm maar de Hum komt met de melding "IRDETO CA status 16".<P>Atmel lukt ook wel maar ik moet dan booten om van PW naar C+ te schakelen en dat is nu net wat ik wil veranderen, maar ja de aanhouder wint zullen we maar zeggen.<P>Wie helpt er nog een keer???<P>M.v.g.<P>SatShef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satchef,<BR>Wat is precies gelukt?<BR>Heb je nu C+ en PW op 1 kaart?<BR>Dat probeer ik al lang (en velen met mij, zie andere posts in dit forum)<BR>Welke files heb je gebruikt?<BR>Mail ze svp even als je wilt.<BR>bvbd<p>[This message has been edited by zeeteefje (edited 17-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ... I can´t find anything either ...<P>and I tried several different Loader.hex and Irdeto.hex but neither works with the files from Pit I also get the Statement Irdeto 16 Error !<P>Pls help !<P>What exactly you mean with DHT ?<P>Mfg<BR> Tazmanien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,<P>Ik was op zoek naar een "IRDETO-file" (aldan niet voor PIC cq ATMEL) waar alleen PW op staat, de rest staat op SECA zodat je gewoon kunt door zappen zonder je reciever aan/uit te schakelen.<P>Hier heb ik de IRDETO-file (is dus alleen PW, ATV en ORF) vandaan: <P>>http://intern28.iserver.net/DigitalHackingTeam/files.htm<<P>en deze file moet je hebben<P>"Emu für Irdeto Pic für Humax-Patch incl. ATV, ORF ..." <P>Veel plezier...<P>M.v.g.<P><BR>SatShef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste SatChef,<P>Ik ben slechts een beginnende sat gebruiker in bezit van humbox met volgende SW:<BR>SW file HIC10106p.hdf<BR>hw version OAK I&II 2.1<BR>sw version HIC 1.01.06p<BR>device driver version DIC 1.01.06p<BR>sw last update 20 nov. 2000<BR>loader version H2.07(0016.0600)<BR>Bij mij werkt de file niet. Zou je mij kunnen vertellen of je iets veranderd aan de file, of heeft de SW versie nog invloed?<P>mvg,<P>Anouska<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,<P>Ik heb de kaart in de humax gestopt daarna heb ik de humax van stanby stand aan gezet, kreeg nog steeds geen beeld. Maar daarna heb ik de humax met de aan/uit schakelaar, uit en daarna weer aan gezet, daarna had ik beeld!<P>nogmaals bedankt!<P>Anouska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...