Boerenjong Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Hallo, Ik heb een film gedownload. Het zijn een aantal videobestanden. Dus geen bin, cue of iso. Moet ik ze converterewn. Zo ja , met welk programma, Gerrit [color:"red"] Ik heb de header van je posting maar aangepast. "videobestanden" zegt niets en daaruit blijkt ook je vraag niet. [/color]
jacobus Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 Een van gemakkelijkste programma´s is nero vision express, dat is n add-on bij nero 6 (ultra). Ondersteund veel extensies, ook doorelkaar, en werkt via een wizard.
Gorilla King Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Citaat: Dus geen bin, cue of iso. Maar wat dan wel? Waarnaar wil ze converteren? Waarom wil je ze converteren? Omdat ze niet af te spelen zijn?
marco24 Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 tmpgenc is daar perfect voor het kan bijna alles aan en de beeld kwaliteit is perfect mits je de goede instellingen gebruikt www.vcdhelp.com
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen