Ga naar inhoud


Humax dood na patch !


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb een paar dagen geleden een Humax gekocht, en hem gisteravond proberen te patchen. Er zat loader 2.07 in, ver 16.0200..<BR>Nu heb ik totaal geen signaal meer..Meter slaat ook totaal niet meer uit...Wat kan er aan de hand zijn ?? Ik weet zeker dat het de goede software versie was die ik erin geblazen heb.. Weet iemand hoe ik hem weer werkende krijg ?? Waar is de originele soft weer te vinden (ongepatched)??<P>Helluuppp....<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De software die ik erin heb proberen te laden is de HIC1.01.04p....voor system ID 0016.0200... De loader versie is de L 2.07<BR>De originele softwareversie was de HIC1.01.08..<BR>Welke versie moet ik dan hebben om hem (werkend) te patchen ?<P>Alvast bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vanavond weer even tijd voor gehad..En heb de 1.01.08 (p) erin gezet voor mijn system ID, maar zonder resultaat.. Nu zei je dat ik loader l/h 2.06 nodig had..Maar waar kan ik deze vinden ?? Op get.to/humax kon ik hem niet vinden..<P>Alvast hartelijk bedankt voor je reactie..<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer na de patch eens een automatic search,<BR>ik heb na aankoop van mijn hummie ook de hele middag lopen klooien. Het probleem: geen signaal! Dit kwam omdat ik de Humax handmatig wilde laten zoeken, hij vond dus ondanks ingave goede freq/feq etc niets!<P>Na een automatische zoekopdracht (hele satellliet in scannen) deed íe het wel!<P>Groet Digidirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...