Gast Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 ik heb een xvid filmbestand gedownload die gecomprimeerd is met rar nu heb ik deze geopend en als ik de film afspeel dan loopt het beeld heel hakkerig maar het geluid is goed is dit omdat ik iets niet goed met uitpakken of ligt dit aan de codecs bvd
jacobus Geplaatst: 10 december 2004 Geplaatst: 10 december 2004 heb ik ook gehad. Waar het aan ligt weet ik niet, maar in ieder geval heb je n codec conflikt. Knikker alle codecs die je hebt ervan af en download bij onderstaande site divx total pack http://www.free-codecs.com/download/DivX_Total_Pack.htm Heb ik ook gedaan en bij mij wekrte het in ieder geval. Succes
marco24 Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 of converteer het naar mpeg of zo met bijv tmpgenc speelt prima en vergt minder processor cappaciteit
Gorilla King Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 Citaat: of converteer het naar mpeg of zo met bijv tmpgenc speelt prima en vergt minder processor cappaciteit Dan moet er toch eerst nog wel de goeie codec aanwezig zijn, lijkt me
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen