Ga naar inhoud


geenpatch inlaadbaar


Gast

Aanbevolen berichten

hallo allemaal<BR>ik heh al een tijd een hummie en volg alle berichten hierover bijna dagelijks.<BR>un probeer ik op mijn hummie de nederlandse patch te installeren maar dit faalt constant.<BR>ik heb drie verschillende loaders (wdn4ok+,formulaV3,HCC)maar met geen mogelijkheid komt er wat in,ik heb loader h2.07 in mijn hummie nu merk ik dat er veel mensen een probleem hebben met deze loader maar nergens een duidelijk antwoord.<BR>meschien kan mij iemand bijstaan in deze kwestie.<BR>alvast bedankt. janharley

Link naar reactie
Delen op andere sites


1) via nulmodemkabel pc/laptop verbinden met Humax;<P>2) Open wdn4ok, en kies firmware file vanaf je HD of FDD of waar je hem ook hebt opgeslagen die je wil downloaden naar Humax (ik zou zeggen uploaden, maar goed het zij zo), zorg dat je de file van satnerds gebruikt indien je de NL hic 10106 wilt uploaden;<P>3) Zorg dat je humax UIT staat.<P>4) Druk op DOWNLOAD naar humax, in beeld verschijnt iets van "waiting for connection"<P>5) Zet je Humax AAN<P>6) Het proces start, zie je op je pc scherm en ook op je tv scherm<P>7) Aan het einde van het proces verschijnt er op je TV dat je de STANDBY toets op je Humax moet indrukken (dus NIET via afstandbediening , maar gewoon op de Hum zelf)<P>8) Humax start dan op en is updated.<BR>(is te checken via installatiemenu van je humax)<P><BR>TIP;<BR>blijf van HCC af indien je geen commerciele patch op je humax hebt; dit is een patch die door je satdealer erin is gezet, als het goed is weet je dat dus, bij twijfel; niet gebruiken.<P>prettige download !

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij deze weer een reactie of moet ik zeggen geen?<BR>bedankt voor jullie reacties ,maar ik krijg er niets in!<BR>wat mij nu opviel is dat hij bij het opstarten aangeeft allcam loader h2.07 op het beeldscherm.<BR>maar aangesloten op mijn pc krijg ik een error E-Hn.<BR>zijn er meschien nog meer mogelijkheden?<P>alvast bedankt Janharley

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een domme vraag;<P>weet je zeker dat je een 0-modem kabel gebruikt en GEEN seriele kabel ?<P>ik heb zelf loader 2.07, gaat 100%<P>we blijven proberen.<P>ik kan je frustratie begrijpen, ik word ook wel eens lichtelijk gefrustreerd als ik ergens vastloop; je opmerking "of beter gezegd geen hulp" werkt niet uitnodigend om met je mee te denken, maar ga er vanuit dat je het niet zo bedoelt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...