Ga naar inhoud


HIC 10108 P op het net


Gast

Aanbevolen berichten


Werkt tot nu toe prima.<BR>Geen problemen met omschakelen van taal.<BR>Geen problemen met signaaldetectie voor stabmotor.<BR>Ben benieuwd naar de autoupdates<P>------------------<BR>De hobby is goedSat;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag geprobeerd... Humax met versie 1.01.08 geladen, en Aston 1.05 CI module erin..binnen enkele minuten update van C+ binnen...<BR>Hoe zat het nou eigenlijk met die landencode's ?? Want de Aston 1.05 werkt ook gewoon op de buitenlanders....Hoe ken da ?<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vraag me dat ook af, heb em ook gekocht, en nog niet blijven hangen en alles open, mijn complimenten, geeft toch een hoop meerwaarde aan de hummie zo'n niet hangende ci.<P>------------------<BR><UL TYPE=SQUARE>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix</UL>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft de HIC 10108p toch een naam in de settinglijst veranderd, heb ik iets niet goed ingesteld staan of is de bug in HIC 10107 niet hersteld?<BR>Nu maakt mij die bug niet zo heel veel uit maar had verwacht dat anderen er zich wel aan zouden ergeren en die bug zouden melden.<BR>Daarom mijn vraag: kan ik ook iets hebben ingesteld waardoor de originele namen worden hersteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee en Ja.<P>Nee, de bug is in 10108 niet hersteld, namen worden automatisch overschreven.<P>Ja, je kunt er iets aan doen; settings edit en up/downloaden met setedit aokV3 versie 0.23 gebruiken, hier zit een speciale tab "name-protect" in. Is te downloaden op <A HREF="http://www.setedit.de" TARGET=_blank>www.setedit.de</A> Zorg wel dat je de goede download (0.23).<P>Als je deze editor gebruikt dient hij geregistreerd te worden (DM 39,-) omdat je anders maar 20 zenders kunt aanpassen. <P>Er zijn overigens cracks voor dit programma, maar dat moet je zelf weten.<P>zuuk-6

Link naar reactie
Delen op andere sites

de RAR file kun je unzippen, en voila.<P>wel winRAR of latere versie van winZIP gebruiken, is zowieso nuttig om op je pc te hebben.<P>maar yes, ik heb begrepen dat je de code al in je mailbox hebt gekregen, dan wellicht een handig bericht voor anderen.<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...