Ga naar inhoud


Geen resultaat met patch


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Na veel berichten hier te hebben gelezen wilde ik mijn 5400 ook gaan patchen. Uploaden gaat prima van diverse patch bestanden alleen geen resultaat met p* et. Heb loader L2.07 (0016.0200) en gebruik F-card Atmel. Wat doe ik nu fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer de nieuw HIC 10108 patch. Die is te vinden op get.to/humax.<P>Als het gelukt is zal je Ir. Cam je kaart accepteren. Als je echter de melding krijgt van " this channel is scrambled" of een "Irdeto status 16", betekent dat je geen goede keys heb. Niet vergeten duitse zenders zijn met een C-card type te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Teddyz voor de reaktie,<BR>Ik heb de files gevonden op get.to/humax.<BR>Voor alle duidelijkheid het gaat mij om de Irdeto die embedded in de Humax zit die ik als allcam wil laten draaien, dus geen losse insteek CI. Humax is niet comm. gepatched.<BR>Als laatste nog een vraagje m.b.t. C-card. Heb op het moment discovery funcard met AT90S8515 is dit geen probleem of moet ik een ander kaartje hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kaartje is perfect ervoor gebruik de nieuwe software van funcard site (als ie weer open is) en haal hier de irdeto file van de download site staat bij atmel laad de crd erin en gaan met die banaan en de flash niet vergeten net zoals met seca doen en 1.01.07P is geen probleem maar upgrade hem dan gelijk naar 1.01.08 <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

je haalt hier de ((((SatTurk Atmel file for Allcam & the Humax patch))) onder irdeto en ik gebruik van de funcard site de humax irdeto file alleen de flash deze heb ik al van begin af omdat deze zonder problemen werkt en ik gebruik funprog 2.32 en als je zelf de keys hebt kun je 1-4-all.crd zelf aanpassen<P>1-4-ALL.crd<BR>Flash_ird_24c64.HEX <P>Groetjes Lorisdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...