Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

Ohhhh....nu gaat het feest echt beginnen....<P>Kunnen we HCC ook gaan gebruiken voor de niet commercieel gepatchte hummie, jummie .....<P>zijn we ook meteen verlost van alle vragen over welke patch je moet gebruiken ;-)<P>keep it going teebee !

Link naar reactie
Delen op andere sites


even respect voor diegene die hier z'n uurtjes in gaat stoppen, o.k. ik zit ook te wachten maar uiteindelijk als t allemaal zo makkelijk was hadden we allang andere versies gehad.<P>zo kun je je ook afvragen waar Humax zelft blijft met hun oplossing voor "rename" van zenders, en zij worden er nog voor betaald ook !<P>geduld lijkt een schone zaak,<P>(heb k ook nog tijd voor andere hobbies ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt dat ik geen respect heb voor diegene die hier z'n uurtjes in gaat stoppen?<P>Het gaat mij om de support die beloofd is tijdens de installatie van de commerciele patch,anders had ik ook de patch van schumi kunnen gebruiken (en die is wel snel met de update files).<P>De versie 6 werd eerst niet belangrijk genoemd pas na lang aandringen door veel mensen werd deze toch gemaakt.<P>Versie 6 zou ook nederlands gemaakt worden,waar is deze dan?<BR>Zie bericht:<BR> <BR>Author Topic: Nederlandse versie van de originele Humax firmware. <BR>TeeBee<BR>SAT4ALL Member posted 18-12-2000 13:47 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Ik heb dit weekend een Nederlandse versie gemaakt van de 5400 firmware.<BR>Ik wilde eerst John's versie aanpassen maar dat bleek niet mogelijk omdat er een paar menu's waren verschoven waardoor men in sommige menu's b.v. een ü en ï voor enkele woorden kreeg.<P>Ik maak deze week ook nog een versie voor onze patch.<P>Versie 7 doen we helemaal niet aan<BR>Zie bericht:<P>Author Topic: voorlopig geen update van de gepatchte software... <BR>TeeBee<BR>SAT4ALL Member posted 09-01-2001 00:02 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Daar de officiele versie HIC10107 voor de 5400 van Humax met name met betrekking tot de zendernamen 'buggy'is zullen we voor deze versie geen AllCam Patch update uitbrengen.<BR>Deze versie biedt geen zwaarwegende voordelen ten opzichte van versie HIC10106 dus wachten we voorlopig gewoon versie HIC10108 of hoger.<P>Volgende belofte<BR>Zie bericht:<BR>TeeBee<BR>SAT4ALL Member posted 08-01-2001 08:32 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Sorry het lukte voor de vakantie niet meer, maar vanavond vlieg ik terug en zal ik proberen zo snel mogelijk de updates beschikbaar te stellen.<BR>------------------<BR>Cu,<P>TeeBee <P>En als laatste<BR>Zie bericht:<BR>Author Topic: Vertraging met nieuwe HCC versie. <BR>TeeBee<BR>SAT4ALL Member posted 21-01-2001 01:56 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Omdat we in de nieuwe versie van het Humax Control Center ook de mogelijkheid willen bieden deze met normale humax firmware en settings te kunnen gebruiken is de release datum van de HIC10108A en HCC Public v.1.3 iets vertraagd.<BR>Er moeten nog een paar hele kleine 'bugs'in de HCC software worden verholpen en dan verschijnt zowel patch als HCC op <A HREF="http://www.allcam.n3.net" TARGET=_blank>www.allcam.n3.net</A><P>Hierbij onze excuses aan de mensen met de AllCam loader patch.<P>Op zijn ALLERlaatst dinsdag zal de update verschijnen.<P>------------------<BR>Cu,<P>TeeBee <P> <BR>De hic10108A staat toch los van de HCC Public v.1.3 of niet?<P>Q: Will you continue to develop future upgrades for my 5400?<BR>A: Well yes off-course!! We will provide a new version of the software anytime Humax decides to publish a new official release on their website for as long as that is possible<P>Nogmaals dit is niet negatief bedoeld als dit zo overkomt spijt mij dat ik wens alleen voor alle updates support(die toegezegt is tijdens de installatie)<P>Tevens hoop ik dat dit niet weer een eindeloze discussie wordt.<BR> <BR> <BR> <P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo TeeBee prima werk loopt als een trein het in spelen van de software was ook prima voor elkaar heb dan ook niks van de bug gemerkt alleen 1 klein vraagje aan jou komt er nog een verzie die ORF ondersteund??<BR>of is dit een zeer complexe en moeilijke zaak dat dit technische niet kan.<BR>groetjes Pecari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...