Ga naar inhoud


afstandsbediening x 5400


Gast

Aanbevolen berichten


Bij de audio/video vakhandel heb je programmeerbare afstandbedieningen, die je met de orginele humax afstand bediening kun programmeren. deze kosten ong. 125,- <P>Redmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

de philips 8-in-1 SBC RU 880/00, een klein wereldwonder. <P>behalve humax codes, ook nokia 9500/9600 (en dat komt niet vaak voor), al mijn apparatuur loopt via deze philips.<P>je kunt macro's schrijven; met 1 druk op de knop sateliet, TV, versterker aan.<P>en behalve infraroodcodes kent deze ook radiosignalen (bijvoorbeeld voor verlichting).<P>kost ca. fl. 199,= (expert, mediamarkt etc.)<P>de dure uitvoering is de philips pronto, deze kan hetzelfde als die hierboven alleen geen radiosignalen. Daarentegen is het wel mooi, namelijk touchscreen, op de <A HREF="http://get.to/humax" TARGET=_blank>http://get.to/humax</A> site kun je voor de philips pronto mooie menu's downloaden.<P>good luck !

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke functies krijg je er niet in ?<P>een belanrijk iets van de philips is dat je bij wijziging van functie eerst reset voordat je de nieuwe code 'leert' aan de AB.<P>je kunt een reset voor een knop, een device, of de complete AB geven.<P>doe je dit niet dan is het mogelijk dat de AB 'stopt-met-leren' zonder een foutmelding te geven. <P>dit voorkomt al heel veel problemen (uit eigen grrrr.... ervaring).<P>ben er nu errugg blij mee, met name de macro functies zijn onovertroffen.<P>laat je me weten welke functie niet werkt bij je, ga ik meteen uitzoeken voor je ?<P>adios.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had inderdaad veel problemen met het inlezen (learnfunctie) van de AB van Humax. Met name de meest gebruikte toetsen als pr up/down en menu navigatietoetsen deden het niet. Net als de volume regeling.<P>Maaaarrrrrrrr,,<P>Heb op jouw advies m'n hele Philips AB gereset. En verduld, nu leest íe de humax AB zonder problemen in (mits je uiterst kort op de Humax toetsjes drukt).<P>Oftewel ik heb nu alles (TV/video/Nokia/Humax/positioner/cd/mD/tuner/etc) op een ab. Geweldig ding!<P>Bedankt in elk geval voor je hulp en veel plezier met de 880<P>Mvrgt Digidirk<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nah, heb'k toch geen woord overdreven ?<P>er is op dit moment geen afstandbediening die meer codes leest en zendt dan de 880, zelfs de pronto van een honderdtje of 8 niet.<BR>(die begrijpt nl. geen RF alleen IR)<P>succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...