Ga naar inhoud


goldkaart verkeerd????


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Ik heb een Humax ci 5100 met een aston v1.04 met een goldkaart nu heb ik deze geprogd met de nieuwste kanalen voor c+ en eurosport,discovery en alle ned. kanalen maar ik krijg maar geen ontvangst. Soms komen ze wel gescrambled door maar geen normaal beeld en geluid. Heb alle kanalen op de kaart nog eens gecontroleerd met de lijst van sattv. maar alles klopt. Ik weet nu niet wat er verkeerd is. Misschien een verkeerde instelling??? Wie weet de oplossing<BR>Ik ben teneinde raad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel je met geen ontvangst, geen uitslag op de signaal meter????<P>Ik heb dit ook gehad met een settings lijst die ik ingeladen had met SATEDITOAKV3, geen beeld slecht signaal ,als ik alles inlaad met humbox v2 werkt alles wel goed hier.<BR>Mischien is dit jouw probleem ook wel.<BR>

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m pas gekocht dus ik weet nog niet exact hoe alles werkt alle kanalen zitten er wel in maar de laatste keer dat ik naar eurosport heb gekeken was het er + 10 minuten daarna alles dood ook de fta kanalen zelfs het hele nederlandse pakket krijg ik niet alleen de franse zenders ben ik achter gekomen doen het wel al is het hier en daar af en toe een balkje er tussendoor. Moet ik misschien 2 kontakten afplakken?<BR>ik weet het niet zeker en er zit ook al de nieuwste software in h2.07 dus weet jij de oplossing?????<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...