Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Hallo Ik heb een andere tv gekocht, het is een Philips 29PT9007/12. Hij werkt prima, maar als ik naar de satontvanger aan het kijken ben valt hij steets in het blauwe mute beeld, als ik in het menu van de sat bezig ben. Kan je het blauwe mute beeld van de tv op een of andere manier uit zetten en dat ook vastleggen. B.V.D Groetjes Sjefke..
percies Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Probeer eens op de andere scart, jouw tv moet alleen blue mute geven als er geen! video signaal binnenkomt.
Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Citaat: Probeer eens op de andere scart, jouw tv moet alleen blue mute geven als er geen! video signaal binnenkomt. Hallo Frans. Op ext2 heb ik het zelfde probleem. Ik heb een Echostar en een Dbox. De Dbox zit op de decoder ingang van de Echotar aangesloten, dit moet ik zo doen om de schotel te laten draaien, daar door heb ik 2 menu's door elkaar lopen en dat veroorzaakt het probleem. De TV ziet dit als rommel, dus gaat hij op mute. Weet jij of het mogelijk is om het uit te zetten, want dan is mijn probleem opgelost. Groetje Sjefke..
percies Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Is zeker uit te zetten in het service menu. Je komt hierin door de volgende toetsen in te drukken 0-6-2-5-9-6-menu. Weet zo niet uit mijn hoofd waar dit te vinden is, maar dacht ergens bij "video repro"
Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Citaat: Is zeker uit te zetten in het service menu. Je komt hierin door de volgende toetsen in te drukken 0-6-2-5-9-6-menu. Weet zo niet uit mijn hoofd waar dit te vinden is, maar dacht ergens bij "video repro" Gaat dit met de org. A/B? Moet de tv dan aan of uit staan? Groetjes Sjefke..
percies Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Toestel moet gewoon aanstaan, hoeft niet perse met originele ab.
Steve Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 controleer in het customers service menu de instelling voor digitale bronnen ,regel 22. als hierbij staat niet aanwezig dan zet je deze op aanwezig
Gast Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 Hallo Heren. Het probleem is opgelost. Mijn dank is groot. Groetjes Sjefke..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen