Ga naar inhoud


Beeld na ± 10 minuten WEG?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn humax IRCI-5400<BR>Ik heb er 1.01.06p in zitten en alles liep goed totdat 1.01.07 kwam.<BR>Nu is het probleem dat hij stopt met beeld van de gecodeerde zenders na ± 10 minuten en de rode balk komt.<BR>Zet ik de tuner uit (met de A.B.) en dan weer aan buit hij het weer ± 10 minuten.<BR>Soms hangt hij helemaal en moet ik hem achter op de tuner uit en weer aanzetten.<BR>Zet ik de 1.01.06p weer terug dan is alles O.K.<BR>Nu dacht ik zet eerst de 1.01.06 er op (en dit werkte ook) en dan de 1.01.07 en WEER <BR>Hetzelfde probleem Nu de 1.01.08 er op en WEER hetzelfde probleem.<BR>Ik moet werken met de 0016.0600 wand mijn loader is de H 2.07.<BR>Op de site van Humax staat dat H 2.06 hetzelfde moet doen als de H 2.07?<BR>Wie kan mij helpen.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Fout in zin<BR>Zet ik de tuner uit (met de A.B.) en dan weer aan buit hij het weer ± 10 minuten.<P>Hier moet staan:<BR>Zet ik de tuner uit (met de A.B.) en dan weer aan DOET hij het weer ± 10 minuten.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merk van tijd tot tijd ook zoiets en er is in forum meer over geschreven, ik ondervind dit alleen met franse kiosque en spaanse taquilla's.<P>maar nog nooit gezien bij nederlandse canal.<P>jij wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viewer, Johny,<P>Het geen wat Johny beschreeft moet nog nader verduidelijk worden. Bedoelt Johny met ´de rode balk´ het balk van ´bad or no signal´of het balk van ´this channel is scrambled´.<P>Bij de eerste kan het namelijk aan het Diseqc switch liggen (indien hij 2 of meer LNB's gebruikt).<P>Bij de 2de moet eens gekeken worden of deze bij een Ird. kanal gebeurd of een seca kanal. <P>Bovendien scheelt het veel of je een GWC kaart heb of een 2Stone. De eerste is sneller en geeft minder storing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is Johny,<BR>Ik heb de Diseqc switch er al uit liggen(dus alleen ASTRA)<BR>Het beeld wordt zwart. Na ± 15 sec komt de melding "THE AUDIO IS NOT AVAILABLE OR SCRAMBLED" dan na ± 5 sec komt "SERVICE IS NOT RUNNING OR SCRAMBLED".<BR>Dit is bij IRDETO en bij SECA en ook bij FREE TO AIR zenders?????<BR>Zet ik hem uit en weer aan begint alles weer van voor af aan.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...