Gast Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn humax IRCI-5400<BR>Ik heb er 1.01.06p in zitten en alles liep goed totdat 1.01.07 kwam.<BR>Nu is het probleem dat hij stopt met beeld van de gecodeerde zenders na ± 10 minuten en de rode balk komt.<BR>Zet ik de tuner uit (met de A.B.) en dan weer aan buit hij het weer ± 10 minuten.<BR>Soms hangt hij helemaal en moet ik hem achter op de tuner uit en weer aanzetten.<BR>Zet ik de 1.01.06p weer terug dan is alles O.K.<BR>Nu dacht ik zet eerst de 1.01.06 er op (en dit werkte ook) en dan de 1.01.07 en WEER <BR>Hetzelfde probleem Nu de 1.01.08 er op en WEER hetzelfde probleem.<BR>Ik moet werken met de 0016.0600 wand mijn loader is de H 2.07.<BR>Op de site van Humax staat dat H 2.06 hetzelfde moet doen als de H 2.07?<BR>Wie kan mij helpen.<BR>
Gast Geplaatst: 22 januari 2001 Geplaatst: 22 januari 2001 Fout in zin<BR>Zet ik de tuner uit (met de A.B.) en dan weer aan buit hij het weer ± 10 minuten.<P>Hier moet staan:<BR>Zet ik de tuner uit (met de A.B.) en dan weer aan DOET hij het weer ± 10 minuten.<P>
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 ik merk van tijd tot tijd ook zoiets en er is in forum meer over geschreven, ik ondervind dit alleen met franse kiosque en spaanse taquilla's.<P>maar nog nooit gezien bij nederlandse canal.<P>jij wel ?
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Viewer, Johny,<P>Het geen wat Johny beschreeft moet nog nader verduidelijk worden. Bedoelt Johny met ´de rode balk´ het balk van ´bad or no signal´of het balk van ´this channel is scrambled´.<P>Bij de eerste kan het namelijk aan het Diseqc switch liggen (indien hij 2 of meer LNB's gebruikt).<P>Bij de 2de moet eens gekeken worden of deze bij een Ird. kanal gebeurd of een seca kanal. <P>Bovendien scheelt het veel of je een GWC kaart heb of een 2Stone. De eerste is sneller en geeft minder storing.
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Hier is Johny,<BR>Ik heb de Diseqc switch er al uit liggen(dus alleen ASTRA)<BR>Het beeld wordt zwart. Na ± 15 sec komt de melding "THE AUDIO IS NOT AVAILABLE OR SCRAMBLED" dan na ± 5 sec komt "SERVICE IS NOT RUNNING OR SCRAMBLED".<BR>Dit is bij IRDETO en bij SECA en ook bij FREE TO AIR zenders?????<BR>Zet ik hem uit en weer aan begint alles weer van voor af aan.<BR>
Aanbevolen berichten