satmania Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Hallo mensen Ik heb een spelletje gedownload. Ik zag dat het een.gba intentie had, ik weet nu niet hoe ik dit kan openen. Weet iemand daar wat meer van? Alvast bedankt. *** onderwerp aangepast. kies in het vervolg aub zelf een duidelijk onderwerp DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 de extensie .gba staat voor gameboy advanced en kan je volgens mij alleen openen met een GameBoy advanced emulator. bron merDe deze ruimte is te huur
satmania Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Geplaatst: 11 december 2004 Bedankt Ome Merde Ik heb ze al weg, ik heb namelijk geen Gameboy. Ik dacht dat zij pc spelletjes waren. groetjes DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 met een Gameboy Advanced emulator zullen die games prima te spelen zijn lijkt me ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Je kunt ze eventueel ook naar een flash rom cartridge schrijven en met een echte gba spelen..... Op de pc is een emulator natuurlijk een oplossing..
Ome Merde Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 http://www.voordummies.nl/?p=watmoetikmet deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen