Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Hoewel ik voldoende signaal heb voor een perfect plaatje, heb ik problemen met de ontvangst van de Argentijnse radiozenders op 40.5West, 3774MHz linksom circulair. Audio hakkelt alsof signaal net op randje zit. Zijn deze radiozenders gecodeert of is er wat anders aan de hand?
adje Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 he dick2 ik heb mijn schotel even op 40 west gezet en ik heb het ook maar bij mijn echostar heb ik geen geluid en hij geeft aan dat het een gecodeerd signaal is verder ziet de ontvanger deze zenders als tv en niet als radio groeten adje
harry37 Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 Ik heb hier gewoon wat Lyngsat ook aangeeft: alle radiozenders gecodeerd behoudens Radio Nacional Argentina, die op het linker geluidskanaal van het televisiestation Canal Siete zit. Op de gecodeerde zenders hoor ik niets. Dit zowel op de Echostar 3000 als de Nokia 9500.
Gast Geplaatst: 12 december 2004 Geplaatst: 12 december 2004 Zit inderdaad op het linker kanaal van canal siete en is bij mij storingsvrij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen