Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Is al weer een tijd geleden dat ik een schotel bij heb geplaatst, maar wil graag Conax kijken, woon in Noord-Holland en heb dus achter de schotel de graden op 29.5 ingesteld, toen heb ik de schotel aangesloten op mijn sat ontvanger in sat-find mode, toen ben ik voorzichtig gaan draaien, maar de meter slaat helemaal niet uit.... Na een uur ben ik maar gestopt. Wat doe ik fout? Wie heeft er nog tips? Het gaat dus om Thor ontvangst!
jalza Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 hallo. mischien het eerste stuk over richting enzo lezen. http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...rt=all&vc=1 Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 11 december 2004 Geplaatst: 11 december 2004 Hou je er rekening mee dat je schotel bijna recht staat? Dat was voor mij ook een instinkertje toen ik Thor voor de eerste keer zocht...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen