Ga naar inhoud


een vraagje


Gast

Aanbevolen berichten

je hoort veel over de humax5400 en hij is goed begrijp ik..om de duitse tv zenders te kunnen ont vangen moet hij ge pats zijn.tot zo ver weet ik het..<BR>wat voor een kaart(goede) moet je er bij hebben.<BR>en als je naar de zenders aan het kijken bent dan kunnen ze je toch zien dan gaat het beelt op zwart en dan?welke progamma is een goede ik zie zoveel programmas kan iemand mij iets over zeggen ik heb zoveel gelezen ,maar ik kom er niet uit of een hand lijding ik dank u..<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb nog niet mogen meemaken dat de provider mij kan zien als ik naar hem kijk, zou overigens wel leuk zijn, met name adult channels ;-)<P>zo, ik ga nu eerst ook een baco drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by viewer:<BR><B>ik heb nog niet mogen meemaken dat de provider mij kan zien als ik naar hem kijk, zou overigens wel leuk zijn, met name adult channels ;-)<P>zo, ik ga nu eerst ook een baco drinken.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>het was maar een fraag ik ben niet zo geleert als jij<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by berry:<BR><B>

Citaat:
Originally posted by viewer:<BR>ik heb nog niet mogen meemaken dat de provider mij kan zien als ik naar hem kijk, zou overigens wel leuk zijn, met name adult channels ;-)<P>zo, ik ga nu eerst ook een baco drinken.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR>het was maar een fraag ik ben niet zo geleert als jij<P>
<P>
Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by berry:<BR><B>

Citaat:
Originally posted by viewer:<BR>ik heb nog niet mogen meemaken dat de provider mij kan zien als ik naar hem kijk, zou overigens wel leuk zijn, met name adult channels ;-)<P>zo, ik ga nu eerst ook een baco drinken.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><BR> ben je al nuchter?? het was maar een fraag ik ben niet zo geleert als jij.<P>
<P>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...