Ga naar inhoud


humax vast


Gast

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Ratje:<BR><B>heb regelmatig als ik zit te zape dat mijn humax vast loopt ..wie weet meschien waar dat aan kan liggen........</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Dit is een bekende bug van Hummie in combinatie met een Aston Seca module v 1.03 of lager. Had zelf dat probleem ook.<BR>Heb nu de nieuwste software erin; 1.01.08p met een Aston 1.03 en het is nu 95%.<BR>Naar het schijnt heeft versie 1.04 er helemaal geen last meer van.<P> @<BR>en het vastlopen is bijna over. <P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb geen problemen:<BR>2.07 <BR>08p <BR>aston 1.05 <BR>geen vastlopers werkt 100%<BR>Je kunt seca files eens swappen om te kijken of het daar aan ligt.<P><BR>suc6<P>bob<p>[This message has been edited by bobje (edited 29-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik het goed als ik voor SE 4.0 op mijn<P>*IRCI 5400 <BR>*OAK I & II ver. 2.1<BR>*HIC 10108 P (non-commercial)<BR>*L.2.07<BR>*sytem 00160.200<P>de volgende settings gebruik:<BR>Menu Type: 3<BR>Flash Type : 1<BR>Sytem ID (staat op 00160000 moet ik deze handmatig veranderen naar 00160200 ?)<P>alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...