Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag ik heb hier een nieuwe Asus pundit-r met p4 celeron 2,93 512mb geheugen en 80gb hd.

Nu heb ik het volgende probleem ik kan uren lang achter de pc zitten zonder problemen.

Maar start ik nu bv de pc nieuw op en doe dan een bepaalde tijd niets(geen muis/toetsenbord bewegen) of andere dingen en ik kom terug staat de pc vast.

Muis beweegt niet meer. Enige manier is uitzetten en weer opstarten.

Ik heb winxp met sp1/sp2 geinstalleerd.

Is er een soort log programma wat je kunt draaien dat een log bestand maakt van het systeem waar ik eventueel iets van kan zien waar hij op vast loopt ?

Alle energie dingen en scherm beveiligingen staan al uit.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Dat kan ook onder XP, ga op mijn computer staan - r-muisknop - eigenschappen - tabblad geavanceerd - bij opstart en herstelinstellingen klik je op instellingen - plaats nu een vinkje bij 'een gebeurtenis in het systeem logboek vastleggen'

Om het logboek op te roepen ga je naar start-instellingen-configuratiescherm-systeembeheer-logboeken

Hier kan je waarschijnlijk uitlezen welke fout als laatste is gegenereerd en welke je pc heeft doen vastlopen.

Regards

'Life Is A Joke'

Geplaatst:

Nou ik ben er waarschijnlijk uit zie ook mijn pc loopt vast na 15 a 20 min.

Ik kreeg een error id 51 melding en dat was dat het misschien bij het paging.

Waarschijnlijk is mijn hd langzaam aan het afsterven. Ik heb nog gekeken bij maxtor en er zit nog garantie dus morgen zal ik effe snel een andere proberen, enals die werkt dan zorg dat ik een nieuwe krijg van maxtor.

groeten,JBnl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen