Ga naar inhoud


PW op goldkaart, welke file werkt?


Gast

Aanbevolen berichten

Beste liefhebbers,<P>Ik probeer PW pakket en ORF aan de praat te krijgen. Ik programmeer met gold140 op goldkaartje. Heb diverse files uit de downloadsectie geprobeerd maar geen succes. Ook de CRD files op een MC1.2 kaartje willen geen beeld geven op mijn humax5400 (hic1.01.06pnl en L2.07(0016.0200). De crd files geven wel beeld op een nokia9500.<P>Wie kan mij helpen met info of een werkend setje goldfiles.<P><BR>bvd<P>Whale<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Charel<P>Bij mij niet. Geen PW en geen ORF. Krijg irdeto status 16 (geen access) in beeld. Moet ik langer wachten, machine uit/aan? Heb jij een idee. Kaartje wordt goed geprogrammeerd, daar ligt het volgens mij niet aan.<P>bvd<P>whale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Charel,<P>ik heb het aan de praat. in de chat werd me verteld dat de datum van provider 2 en 8 op datum 04EE gezet moet worden. Moet je ook maar net weten. Wist jij dat?<P><BR>gr<P>whale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je mij misschien ook de juiste file kunnen sturen. Ik ben ook al de ganse dag bezig met de goldprogrammer om Pr. en Orf op de Humax aan de praat te krijgen. Tot nu toe heb ik echter nog geen beeld gekregen. Momenteel is de Humax voorzien van de 8p software versie. <BR>Alvast bedankt.<p>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: Derek ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb mijzelf vandaag zoet gehouden met proggen/proberen van allerlei bestandjes om PW weer aan het werken te krijgen. Uiteindelijk is het mij dan wel gelukt. cool.gif" border="0 <P>Nieuwe Keys gezocht & gevonden, met Eprom Edit 2.5 aan de gang gegaan en keys bijgewerkt. <P>Maar ik blijf zitten met de bovengenoemde 04 EE als datum.<P>Volgens het progje Ddate is 04 EE = 14.1.2001<BR>Dass mooi! Maar dat ligt achter ons.<P>Schijnbaar is het dus geen uiterste "houdbaarheids datum" rolleyes.gif" border="0 <P>Weet iemand van jullie hoe het nu precies zit met deze datum? confused.gif" border="0 <P>gr.<P>Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jongens,<P>Ik begrijp het niet zo goed meer. Draait die file van PIT bij jullie op de embedded irdeto cam. Nu bij wil dat maar niet lukken.<BR>Heb al alles geprobeerd, de nieuwste keys, andere datum. Alles werkt behalve PW. C*, St***m, h****s,... zijn geen probleem. Wie kan mij helpen.<P>p.s. Mijn hummie is wel degelijk gepatched. En PW alleen krijg ik ook aan de praat, maar niet in combinatie met de anderen.<P>Stefke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan PW en ORF op 1 card zetten, echter voor de andere prov. zal je een aparte card moten maken.<P>Dit heeft t emaken met het feit dat pw en orf in betacript uitzenden. <P>dus 2 cards en laugh.gif" border="0 <P>suc6 Helgo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...