Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Delen Geplaatst: 15 februari 2001 Kun je mij ook een programma sturen,<BR>waarmee ik de datum kan veranderen ?<P>Kun je mij ook uitleggen hoe ik de datum moet veranderen ?<P>Je kunt het antwoord plaatsen in dit forum of even mailen. r.stijntjes@raketnet.nl<P>Groeten, The Wolf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 februari 2001 Delen Geplaatst: 15 februari 2001 De datum verander je met eeprom-edit2.25 voor het gw2-pakket <P>bij elke provider staat ergens date: vul hier de juiste waarde en alles zal werken met de juiste key's.<P>Soms is het nuttig om regelmatig de kaart terug uit te lezen nadat hij in de ontvanger is geweest zonder blokker. Dan zie je de de nieuwe waarde bij date staan. Als men dan deze waarde gebruikt bij het proggen ipv van de oude kan de date nooit te oud worden.<P>Maak pw en c non-au en blok alleen als je naar stream kijkt tijdens de voetbal anders niet en je zult geen date-probleem meer hebben als je nu de kaart ook regelmatig uitleest.<P>groeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 februari 2001 Delen Geplaatst: 16 februari 2001 hallo<BR>ik heb het zelfde probleem als whale<BR>bij mij staat:HW versie OAK1&2 2.1<BR>HIC 1.01.07p<BR>DIC 1.01.07p<BR>Loader L 2.07(0016.0200)<BR>heb al vanalles geprobeerd,maar niks.<BR>Ben wel een leek wat de humax betreft.<BR>Kan mij iemand een file sturen voor een SMD goldkaart.programmeer met goldprogrammer.<BR>beatle@uptomail.com<BR>alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Delen Geplaatst: 17 februari 2001 Probeer eens de gw2 files van bishop & mabuse<P>en verander het cardtype met eepromedit2.25 in c-card en coco ger.<P>Werkt bij mij toch goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Delen Geplaatst: 17 februari 2001 Ik heb mijn files geprogt met een Ifinity programmer. <BR>De Irhex files heb ik gebruikt<BR>Werkt perfect.<BR>Aleen wat mij opviel, dat het wel even duurt voordat het kaartje actief werd.(Irdeto)<BR>Het duurde wel twee minuten.<BR>Is dit normaal ?<BR>Ik ben een newbie.<BR>Maar het heeft mij veel werk gekost om een werkende kaart te krijgen.<BR>Maar het is gelukt<BR>Men moet met veel aandacht op dit forum de onderwerpen gaan lezen<BR>Dan kom je er wel uit.<BR>Trouwens ik heb de Humax 5400 op de beurs in Siegerswoude gekocht.<P>Ik gebruik de OAK I&II <BR> HIC1.01.08P <BR> DIC1.01.08P<BR> l2.07 (0016.0200)<BR> Aston modul<BR> (peewee) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stefke Geplaatst: 17 februari 2001 Delen Geplaatst: 17 februari 2001 Dus peewee als ik het goed begrijp heb jij de 10 provider file werkend op de humax embedded irdeto.<BR>Ga dit ook eens proberen en wat langer wachten op PW.<P>Stefke. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Delen Geplaatst: 17 februari 2001 @ Peewee<P>Werkt St***m, h****s ook bij jou met de 10 provider file? Ik heb al zowat vanalles geprobeerd, maar krijg ze niet vrijgeschakeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2001 Delen Geplaatst: 17 februari 2001 Bij mij doen ze het ook niet.<BR>Maar de rest wel .<BR>Bij mij is he belangrijkste PW.<BR>Films en Sport.<BR>Maar ik ga er nog wel even verder om toch die andere ook aan de praat te krijgen.<BR>Kost tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Delen Geplaatst: 19 februari 2001 de meeste keys werken wel op pw maar het is kwestie om je kaartje van (o) cam naar © cam om te zetten dan zijn de meeste problemen opgelost voor de meeste ik heb dit al met diverse key's gedaan en gaat altijd goed ik gebruik dan wel een beetje recente key's die prog ik en kijk dan dat ie het doet meestal op nl pakket kaartje weer in de progger even naar c zetten probleem opgelost pw k**ken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten