Ga naar inhoud


Humax 5400 klok loopt achter


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Humax 5400:<BR>H/W version OAK I&II 2.1<BR>S/W Version 1.01.08<BR>Loader Version L2.07<P>In standy mode loopt bij mij de tijdsaanduiding 2-minuten per<BR>dag verder achter. Na 5 dagen dus 10 minuten.<BR>De tijd wordt wel netjes gesynchroniseerd als ik de ontvanger weer inschakel.<P>Ik zou eigenlijk graag willen weten of dit een typisch probleem is van deze Humax 5400 versie. Dit in verband met het al dan niet ruilen van de ontvanger bij de dealer.<P>Dishkid


Geplaatst:

De mijne ook<P>Humax 5400<BR>1.0108p<BR>H2.07<P>Nu nog een oplossing??<BR>@

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by dishkid:<BR>De tijd wordt wel netjes gesynchroniseerd als ik de ontvanger weer inschakel.<P>Dishkid[/b]</font><HR></BLOCKQUOTE><P>Mmmm... kijk je zo weinig TV en zoveel naar de klok?<P><BR>Ik weet niet of mijn humy er ook last van heeft. Daarvoor staat ie niet lang genoeg uit.<P>gr.<P>Robert<BR>

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties..<P>Nu is het in ieder geval duidelijk dat het een algemeen probleem is (en dus niet alleen bij mijn ontvanger)<P>Ik heb dit bij de dealer aangemeld en die heeft het op zijn beurt richting Humax doorgespeeld. <P>Afwachten dan maar......<BR>

Geplaatst:

Dat probleem is me ook al meerdere malen opgevallen...Nu wachten op de oplossing...(anders gooien we toch gewoon de clock freq. van de processor wat omhoog...grinz..) laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Zover ik weet is er nog geen reactie ontvangen....<BR>Als ik wat meer weet dan laat ik hier wel een berichtje achter.<P>Ik heb trouwens wel gevonden hoe dat achterlopen onstaat. Acht of negen minuten nadat je standby bent gegaan wordt de klok een minuut niet ge-update. En dat verschijnsel treedt waarschijnlijk binnen 24uur nog een keer op. Dus uiteindelijk<BR>2 minuten per dag. RARE klok!!!!<P>Software probleem???

Geplaatst:

Vraag dus gesteld aan Humax Support..<BR>Hier het antwoord:<BR>------------<BR>Thank you for your request.<P>Answer :<BR>== Reply on 07-02-2001 ==<BR>Thank you for informing us of this problem. We will check this and fix<BR>this in future software releases.<BR>-----------<P>De nieuwe releases dus in de gaten houden.<P>DishKid

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...