Ga naar inhoud

Hoe Allcam file HIC 10108A.cdf uploaden in IRCI 5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt mij niet om de firmware HIC 10108A.cdf te uploaden in de 5400.<P>Wie kan helpen ?

Geplaatst:

Gebruik de Humax Control center v1.3 Te downloaden vanaf htpp://www.allcam.n3.net<BR>Na installatie van het prg: select Firmware bij Firmware download hic10108a.cdf inladen<BR>Vervolgens de humax standbij zetten, na het upgraden wederom standbij zetten en het moet dan gebeurd zijn.<P>Gijs

Geplaatst:

Wees wel overtuigd dat HIC 10108A.cdf de comercieele patch is die kun je dus pas uploaden als je al een comercieel patch in hebt zitten. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Gijs zoals jij het beschrijft heb ik het geprobeerd. Er wordt dan een error gemeld "HN". <P>Ik heb overigens nog geen commerciele patch <BR>in de Humax.<P>Is er een specifieke loader nodig ?<P>Wie helpt

Geplaatst:

Als je nog geen commercieele patch heb moet je de hic 10108a.hdf hebben voor de standaard Humax Firmware deze kan je vinden op de humax site

Geplaatst:

ff back to basics: waarom wil clearbluesky deze versie in z'n Humax?<BR>Voor de betacript patch is ook een non-commercial versie te vinden.

Geplaatst:

Bedankt Gijs. Wat is eigenlijk het verschil tussen de commerciële firmware HIC 10108A.cdf en de Humfree firmware HIC 10108P.hdf ?<P>Of is er geen verschil ?<P>Wie kent de verschillen ?<P>Clearbluesky

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.