Ga naar inhoud


Mag een schotel aan het balkon????


Gast

Aanbevolen berichten

ondanks ik zelf uiteraard een schotel bezit,zou ik enkel een appartement kopen als er een schotelverbod is.

Wel moet er een gso systeem zijn of aangebracht mogen worden.

Ik was toevallig vandaag nog in een straat waarvan de achtertuin aan een de straat grenst.

Wat zie ik diverse woningen met schotels,de ene zwart,de andere spierwit,nog een witte maar met roest,de volgende 3`maal een 88 cm aan een scheve paal van 2,5 cm doorsnede en omdat er voor een goede kwaliteid gekozen is een grote blauwe zak erom een.

Kijkend naar mijn autonavigatie staan er veel schotels naar het zuiden,maar veel naar een andere positie.

Ook bij een schotelliefhebber moet gelden ieder zijn hobbie,niet dat mijn woning onverkoopbaar is omdat de buurman zelf even een paar lelijke,veelal scheef en onodig ver van de muur gemonteerde schotels gemonteerd heeft.

Hoe komt het dat overal die schotelverboden komen?

Aan de andere kant is het iets van accepteren natuurlijk.

Toen ik 15 jaar geleden een schotel monteerde van 50 cm,was de hele buurt in rep en roer.

Ik denk dat het bij flats en rijtjeshuizen belangrijk is om eenheid te creeren,plaats schotels op de zelfde plaats,kies de zelfde kleur enz.

Als ik veel voorbeelden bekijk,zal de verzekering de volgende instantie zijn die eisen gaat stellen als er een keer een flinke storm komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...