Ga naar inhoud


Voordat ik mijn Humax verniel ????????


xinetic

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb hem, eindelijk, de Humax IRCI-5400 met een aston 1.05 ci interface, ik heb mijn goldcard voor seca geprogrammeerd (met succes) nu wil ik in irdeto ook nog premiere willen kijken (op mijn nokia 9500 ging dit perfect) maar op mijn nieuwe Humax wil het niet echt lukken, mijn Humax ziet er als folgt uit, HW-OAK I&II 2.1, SW-HIC1.01.08P, DeviceDriver-DIC1.01.08P, Loader-L1.36(0016.0000).<BR>Ik heb er van alles over gelezen op dit board, maar ben er niet 100% van overtuigt wat ik nu precies moet doen.<P>1- Is deze loader geschikt om de SW patch te laden, zo niet welke moet ik dan hebben en waar kan ik hem downloaden (betrouwbare versie).<P>2- Welke patch moet ik er op zetten, waar kan ik deze downloaden (betrouwbare versie).<P>3- Kan ik mijn Humax vernielen bij het uploaden van de loader of software.<P>4- Is er net zoiets als een BDM-interface zoals bij de nokia, voor als het mis gaat.<P>5- Welke software kan ik het beste gebruiken om de loader/software te uploaden.<P>Dit is misschien de zoveelste keer dat dit gevraagd is maar ik heb hard moeten sparen voor mijn Humax en ik zou het heel erg vervelend vinden als het mis zou gaan, en ik heb niet echt een 100% bevredegend antwoord gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo xinetic,<P>Uit je gegevens blijkt dat jouw hummie reeds is gepatched. Daarvoor staat de 'p' achter de software. Om nu PW te kijken heb je een speciale file nodig en een goldwafer of piccard. De andere irdeto providers heb ik nog niet aan de praat gekregen in combinatie met PW. Als je wil kan ik je de file wel even doormailen.<P>Tot schrijfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES, het werkt ik heb de file van pit gebruikt en de date van provider 2 en 8 veranderd in 04EE, en nu werkt het wel, dus de p staat dus echt voor gepatched, nu maar wachten op de kaarten die ik besteld heb, het is nu wel lastig, ik heb nu maar 1 kaart. wordt het seca of irdeto......ik kwam er ook pas laat achter dat je de kaart anders om er in moet steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo xinetic,<P>Lees nu pas je reply.<BR>Blijkbaar heb je de file van pit aan de praat gekregen. Dat is mij nog niet gelukt. Ik heb het veranderen van die datums ook al geprobeerd.<BR>Zou je mij jouw aangepaste file van pit ook eens kunnen mailen. Van zodra ik terug achter mijn computer zit zal ik de mijne ook opsturen naar jouw.<P>stefke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zou graag de duitse zenders ontvangen wie helpt mij even op het goede spoor?<BR>Welke patches heb ik nodig en waar vind ik ze?Mijn Humax ziet er als folgt uit, HW-OAK I&II 2.1, SW-HIC1.01.08 DeviceDriver-DIC1.01.08 Loader-L2.07(0016.0200).Ik heb de HIC10108-02.hdf in mijn hummie geladen welke ik van <A HREF="http://www.humaxdigital.nl" TARGET=_blank>www.humaxdigital.nl</A> heb gedownloadOok de nieuwe loader l2.07(0016.0200) heb ik er in gezet.voor dat ik deze files in mijn hummie plaatste werkte mijn ird*to kaartje nog maar na de patch ging ie op zwart:-(<BR>de seca doet het nog ;-)<BR>Kan er ook iemand de aangepaste file van pit mailen;-))aub en eventueel de patches met enig uitleg hoe ik juist te werk moet gaan en of de links Plllease help me<BR>tnx groetjes Rospo confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...