Ga naar inhoud


Dolby Digital


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen of Canal+ of andere zenders in Dolby Digital uitzenden?<P>Als dat zo is koop ik ook een Humax, heb nu een Pioneer zonder digitale uitgang!<BR>Dolby Digital is wel zo mooi! smile.gif" border="0 <P>Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Remy,<P>Helaas wordt er momenteel slechts op 1 enkele zender DD als audio signaal meegezonden. En dat is Pro7. Een paar keer in de week heeft dan een uitgezonden film het begeerde DD geluid.<P>Voor de rest is er geen enkele andere zender die DD biedt. Dus ook de NL zenders niet.<P>Wel bieden bijna alle zenders Dolby Surround zeer regelmatig bij films.<P>Maar met een DD ondersteuning en optische uitgang ben je natuurlijk wel op de nabije toekomst voorbereid, voor het geval men DD bij speelfilms wel vaker gaat uitzenden.<P>gr.<P>Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb overigens wel het idee dat de geluidskwaliteit beter is wanneer je de optische aansluiting gebruikt.<BR>De kanaalscheiding is beter dan de gewone stereoaansluiting.<P><BR>Houbie cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...