Ga naar inhoud


Embedded ird*to patchen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zou graag de duitse zenders ontvangen wie helpt mij even op het goede spoor?<BR>Welke patches heb ik nodig en waar vind ik ze?Mijn Humax ziet er als folgt uit, HW-OAK I&II 2.1, SW-HIC1.01.08 DeviceDriver-DIC1.01.08 Loader-L2.07(0016.0200).Ik heb de HIC10108-02.hdf in mijn hummie geladen welke ik van <A HREF="http://www.humaxdigital.nl" TARGET=_blank>www.humaxdigital.nl</A> heb gedownloadOok de nieuwe loader l2.07(0016.0200) heb ik er in gezet.voor dat ik deze files in mijn hummie plaatste werkte mijn ird*to kaartje nog maar na de patch ging ie op zwart:-(<BR>de seca doet het nog ;-)<BR>Kan er ook iemand de aangepaste file van pit mailen;-))aub en eventueel de patches met enig uitleg hoe ik juist te werk moet gaan en of de links Plllease help me<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit is niet om te katten maar als je goed leest worden op jouw vragen diverse antwoorden gegeven ook waar je de patch kunt halen en hoe je een key's moet omzetten dus als je even een stukje terug leest heb je alle antwoorden de meeste geven dus geen antwoord omdat alle antwoorden in dit forum al vermeld zijn hopende je hiermee een beetje geholpen te hebben smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...