bjkartal Geplaatst: 15 december 2004 Geplaatst: 15 december 2004 Laatst de asus op 2de pc geplaats. deze heeft een on board vga kaart alleen kan hiermee geen spelletjes spelen. Dus heb ik een Nvidia Geforce 4 MX 440 erop gezet alleen de pc start dan niet. iemand zei me wel dat ik in de bios setup menu de onboard vga moet uitschakelen alleen ik kom er niet uit. iemand ervaring hiermee, met deze moederbord/vga kaart?
Ome Merde Geplaatst: 15 december 2004 Geplaatst: 15 december 2004 inderdaad, even het moederbord boekie raadplegen waar deze optie staat (om on-board VGA uit te schakelen), hiermee schakel je de AGP-bus in en werkt de videokaart gewoon. groet, merDe deze ruimte is te huur
bjkartal Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Geplaatst: 15 december 2004 In boekje staat onder advanced menu bij AGP Display switch [Auto]. Andere keuze is[Onchip AGP]. toelichting in boek hierbij is: This option allows you te set the AGP display control to [Auto] or through the onboard AGP controller. Configuration options; [Auto] [Onchip AGP]. Dan moet ik zeker kiezen voor Onchip AGP? Heeft die Onchip niets met de vga onboard te maken?
pillie Geplaatst: 15 december 2004 Geplaatst: 15 december 2004 Onchip AGP is denk ik voor de kaart op je mobo en met auto AGP zou die het moeten doen. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen