Ga naar inhoud


Nieuwe moderators


rebootje

Aanbevolen berichten

Beste Satronic en Houbie,<P>Ik zag dat jullie de nieuwe mods zijn in deze groep voor de Humax. In het verleden gaf TeeBee in deze groep veel nuttig respons.<BR>Zeker als het om de comerciele patch ging.<BR>Mijn vraag aan jullie is, hoe jullie over de Humax denken. Is het voor jullie ook puur voor de Hobby? En zien we TeeBee op Sat4all ook nog terug?<P>Verder wens ik jullie alle succes toe.<P>rebootje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat we teebee in ieder geval voorlopig niet meer terug zullen zien.<BR>Ik heb hem gisteren nog gesproken en hij zegt de hele "hobby" scene een beetje zat te zijn.<BR>Hij wilde voorlopig weer met zijn muziek aan de gang gaan en misshien over een tijdje zo af en toe weer eens wat posten in dit forum.<BR>Ik denk dat we m nog wel zullen zien. Het bloed..........<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 17-02-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi rebootje,<P>Voor mij is het inderdaat om de hobby te doen.<BR>Ik heb mijn Hummie sinds december 2000 dus ik heb nog heel wat te leren over deze machine.<BR>De reden dat ik moderator ben geworden is dat ik dit board in de lucht wil houden. Ik heb hier veel geleerd en weet zeker dat ik hier nog veel kan leren.<BR>Dus je zult mijn naam nog wel vaak met vragen en antwoorden zien verschijnen op dit board.<P><BR>Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...