Ga naar inhoud


euro irdeto-cam


Gast

Aanbevolen berichten


Een euro CI is zeker wel te patchen. Je kan er als je de goede soft er voor heb er van alles van maken.... seca, viacess en ga zo maar verder.<P>Je moet dat zeker niet zelf doen als je er geen ervaring mee heb en ik weet eigenlijk wel zeker dat je de juiste soft ook niet heb. Alle andere fake soft kan je CI namelijk onrepareerbaar beschadigen.<P>Ik denk echter dat het jouw er om gaat dat je van de euro CI een all cam Irdeto CI kan maken. Antwoord is natuurlijk alles zou kunnen maar er is op dit moment nog niets te vinden bij mij weten wat dat zou mogelijk moeten maken. Ik heb jammer genoeg geen galzenbol dus kan ook niet kijken waarneer dit gaat gebeuren of dat het uberhaupt zal gaan gebeuren. Denk dat de noodzaak voor die patch binnenkort ook niet meer zo dringend zal zijn omdat er een betacrypt CI op de markt gaat komen.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het antwoord satwatcher.<BR>inderdaad wil ik van de euro irdeto cam een allcam maken mij was vertelt dat dit niet mogelijk was. <BR>nu blijkt het dus wel te gaan met de juiste software misschien dat iemand weet hoe dit precies moet en tevens ook de juiste software in zijn bezit heeft.<P>groeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...