Ga naar inhoud


Nieuwe Humax 5400


Ibby

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag die Humax 5400 met patch gekocht maar nu blijkt dat de kaartlezer van de ingebouwde Irdeto niet reageert op mijn kaart. Zelfs geen foutmelding. Volgens mij moet de kaartlezer ook een foutmelding of "no acces" geven. Mij vraag is de kaartlezer kapot of ligt het aan de settings?<BR>Ik heb zelf de kaart op verschillende manieren in de kaartlezer gedaan maar ook dat sorteert geen enkel effect. <BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites


In principe hoor je een melding op de irdeto lezer te krijgen; werkend of niet. (meldingen zoals "card accepted" of "no right to ..." etc.)<P>werkt seca wel ? met andere woorden zit de correcte settingslist in je humax ? of staat de antenne setting van je humax goed ? zo nee, zul je ook geen seca pakken en weet je dat daar het euvel zit (je ontvangt dan immer niets) Dit is ook te checken via irdeto free to air kanalen (heb je geen kaart voor nodig) <BR>voorbeeldje ZDF, Das Erste etc. etc.<P>het simpelste lijkt je irdeto kaart even in tuner kennis/vriend/satdealer te stoppen om te elimineren waar de fout zit.<P>ik hoop dat je hier iets mee kunt,<BR>succes,<BR>en laat anders even weten wat wel en wat niet werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo viewer<BR>de free to air kanalen werken wel en bij de astonmodule (seca 105) krijg ik wel foutmeldingen maar dat zal wel aan mijn files liggen voor de goede seca files zal ik nog moeten zoeken.<BR>het vreemde blijft de ingebouwde irdeto cam waar ik nu verschillende files heb geprobeerd met mijn goldcard hier niet op reageert<BR>ik blijf dit een vreemde zaak vinden.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet lullig bedoeld, maarre heb je de kaart met de 'chip' naar BOVEN in de sleuf geschoven??<P>P.S.<P>Alle reclame en promotiefoto's tonen de kaart steevast verkeerd-om in de sleuf..<P>Daarna krijg je zeker en vast een melding<BR>SmartCard is Accepted (geluk....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem opgelost ik ben terug naar de satdealer gegaan en hij vondt het ook vreemd dat de ingebouwde irdeto kaartlezer niet op een kaart reageert.<BR>hij heeft de humax open geschroeft en toen bleek dat er een stekkertje los zat.<BR> volgens de dealer heeft hij dit nog nooit meegemaakt ben denk ik de eerste.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...